Patsiendile

Kõik, mida on vaja teada enne visiiti kliinikusse:
reeglid, dokumendid, järelmaksuvõimalused ja oluline info teie mugavuse tagamiseks.

portret-soblaznitel-noi-molodoi-devuski
zensina-smeetsa-i-smeetsa-s-konfetami-vo-rtu
znanie-vzletaet-knigi-vzletaut-nad-sanhaem
trehmernaa-konceptual-naa-karta-zdorov-a-i-zasity-zubov
zensina-stomatolog-s-izolirovannymi-stomatologiceskimi-instrumentami
Patient at the dentist
Meie kliinik on Eesti Tervisekassa ametlik partner nii täiskasvanutele kui ka lastele.

Haigekassa hüvitab järgmised hambaraviteenused:

  • Haigekassas kindlustatud laste ravi kuni 19. eluaastani. Visiiditasu on 5 eurot.
  • Alates 1. jaanuarist 2018 saavad kõik kindlustatud täiskasvanud hambaravihüvitist kuni 40 eurot aastas, kusjuures patsient peab ise tasuma vähemalt 50% arvest.
  • Alates 1. jaanuarist 2018 on rasedatel ja kuni üheaastaste laste emadel hambaravihüvitis kuni 85 eurot aastas, kusjuures patsient peab ise tasuma vähemalt 15% arvest.
  • Alates 1. juulist saavad vanaduspensionärid, töövõimetuspensionärid ja osalise või puuduva töövõimega inimesed, samuti üle 63-aastased inimesed hambaravihüvitist kuni 85 eurot kalendriaastas. Patsient peab ise tasuma vähemalt 15% arvest.
  • Töövõimetus- ja vanaduspensionäridele hüvitatakse proteeside maksumus üks kord kolme aasta jooksul kuni 260 euro ulatuses.

Hüvitist saab ainult nende teenuste eest, mis kuuluvad esmavajalike hambaraviteenuste paketti.

Esmavajalikud teenused on:

  • esmane või korduv visiidi tasu
  • diagnostika (sh röntgenpildid)
  • ravimite ja ajutiste täidiste paigaldamine
  • püsivate täidiste paigaldamine
  • hamba eemaldamine
  • mädakolde avamine ja ravi
  • juureravi
  • igemealuse hambakivi kirurgiline eemaldamine
  • tuimestus

Haigekassa kontaktid:
Tervisekassa
Lastekodu 48, Tallinn 10113
+372 669 6630
info@haigekassa.ee

Makse ja järelmaks.

Järelmaks

Meie kliinikus saate kasutada partnerite makselahendusi Holm, Esto, LHV, Placet Group, Medicredit ja LIISI.
Järelmaks võimaldab ravi alustada õigel ajal, jagades kogusumma mugavateks osamakseteks. Otsus tehakse veebis või kliinikus kohapeal vaid mõne minutiga.

Koostöös partnerpankadega pakume teile veelgi suuremat paindlikkust hambaraviteenuste eest tasumisel. Lepingu sõlmimise protsess on kiire ja lihtne – kõik, mida peate tegema, on võtta ühendust meie administraatoriga, ja me aitame leida just teile sobivaima lahenduse.

Meie Partnerid


logo1


holm


354bd65955d68d3ed3ced5170a48e8c87d12e101


logo2


lhv-logo


PlacetGroup

Kaebuste lahendamise kord.

Kaebuste esitamise kord Kadrioru Plaza Hambakliinikus

1. Kaebuse esitamine
1.1 Kaebusi võetakse vastu ainult kirjalikult.
1.2 Avalduses peab olema:

  • kaebuse esitaja või tema esindaja nimi,
  • kaebuse esitamise põhjus,
  • konkreetne nõue,

1.3 Kaebust või probleemi võib kirjeldada vabalt.

1.4 Kirjaliku kaebuse, ettepaneku või tänu võib saata:

  • e-posti teel: info@kphk.ee,
  • postiga: Vesivärava 50, 2-13, 10152 Tallinn, Eesti,
  • isiklikult: registratuuri, raviarsti või kliiniku juhile.

2. Suulised kaebused
2.1 Suulist kaebust võib esitada otse spetsialistile, kui:

  • see ei vaja kirjalikku vastust,
  • seda on võimalik kohe lahendada,
  • see ei vaja täiendavat uurimist.

3. Anonüümsed kaebused
3.1 Anonüümseid kaebusi ei menetleta.
3.2 Kui kaebus on arusaadav ja põhjendatud, edastatakse see vastutavale spetsialistile läbivaatamiseks.

4. Kaebuste menetlemine
4.1 Kõigile kirjalikele kaebustele vastatakse ametlikult hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul alates kaebuse saamisest.
4.2 Kliinikul on õigus kutsuda patsient vestlusele ja täiendavale läbivaatusele.
4.3 Isiklikust kohtumisest keeldumist võidakse tõlgendada kui patsiendi kahtlust oma kaebuse põhjendatuses.
4.4 Kaebusi vaatab läbi kliiniku juht või tema poolt määratud isik koos vastutavate spetsialistidega.

5. Tagasiside tähtsus
5.1 Kõiki ettepanekuid, tänu ja kaebusi arvestatakse kliiniku töökorralduses ja parenduste planeerimisel.

6. Kontaktandmed kaebuste esitamiseks

Kadrioru Plaza Hambakliinik
📧 info@kphk.ee
📞 (+372) 641 2020

Eesti Haigekassa
📧 info@haigekassa.ee
📞 (+372) 669 6630

Terviseamet
📧 info@terviseamet.ee
📞 (+372) 794 3500

Sotsiaalministeeriumi tervishoiuteenuste ekspertkomisjon
📧 info@sm.ee
📞 (+372) 794 3500

Privaatsuspoliitika

Kadrioru Plaza Hambakliiniku veebilehe privaatsuspoliitika

Jõustumiskuupäev: [1.09.2025]

 

Kadrioru Plaza Hambakliinik (reg. kood: [14811883], juriidiline aadress: Vesivärava 50, 2-13, 10152, Tallinn) kohustub kaitsma oma patsientide ja veebilehe külastajate privaatsust. See privaatsuspoliitika selgitab, kuidas me kogume, kasutame, töötleme ja kaitseme isikuandmeid.

1. Milliseid andmeid me kogume

Võime koguda järgmisi andmeid:

  • Nimi ja kontaktandmed (telefon, e-post);
  • Andmed, mis on edastatud broneerimis- või tagasisidevormide kaudu;
  • Veebilehe külastuste ajalugu (cookies’i abil);
  • Meditsiinilised andmed (ainult broneerimisel või ravil ja ainult patsiendi nõusolekul).

2. Andmete kasutamise eesmärgid

Kogutud andmeid kasutatakse:

  • Broneerimiseks ja patsiendiga suhtlemiseks;
  • Hambaraviteenuste osutamiseks;
  • Tagasisideks ja päringutele vastamiseks;
  • Teenuse kvaliteedi parandamiseks;
  • Turunduslikel eesmärkidel (kasutaja nõusolekul).

3. Andmete edastamine kolmandatele isikutele

Teie andmeid:

  • ei edastata kolmandatele isikutele ilma teie nõusolekuta;
  • võidakse edastada ainult seaduse alusel (nt meditsiinidokumentatsioon);
  • võivad töödelda IT-teenusepakkujad (nt hosting), tagades konfidentsiaalsuse.

4. Andmete säilitamise aeg

Isikuandmeid säilitatakse nii kaua, kui see on vajalik töötlemise eesmärgil või seadusega ette nähtud aja jooksul (nt meditsiiniline dokumentatsioon vähemalt 30 aastat).
Turunduseesmärkidel kasutatavad andmed kustutatakse kasutaja esimesel nõudmisel.

5. Cookies’te kasutamine

Veebileht kasutab cookies’e:

  • liikluse ja kasutajakäitumise analüüsiks;
  • kasutajakogemuse parandamiseks;
  • sisu personaliseerimiseks.

Te saate cookies’e haldamist oma brauseri seadetes kohandada.

6. Andmesubjekti õigused

Teil on õigus:

  • taotleda teavet salvestatud andmete kohta;
  • nõuda andmete parandamist või kustutamist;
  • tagasi võtta nõusolek andmete töötlemiseks;
  • esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile.

Järelevalveasutuse kontaktid:
📧 info@aki.ee
📞 (+372) 627 4135
🌐 www.aki.ee

7. Turvalisus

Kasutame tehnilisi ja organisatsioonilisi turvameetmeid, et vältida andmete lekkimist, volitamata juurdepääsu või muutmist.

8. Muudatused

Kliinik jätab endale õiguse seda poliitikat uuendada. Uuendused avaldatakse veebilehel koos muudatuse kuupäevaga.

📍 Kadrioru Plaza Hambakliinik
📞 641 2020 | ✉️ info@kphk.ee | 🌐 www.kphk.ee

Stomatoloogiliste teenuste üldtingimused.

Kadrioru Plaza Hambakliiniku hambaraviteenuste üldtingimused

1.Üldsätted

1.1 Need tingimused reguleerivad hambaraviteenuste osutamist kliinikus ja on patsiendi ja kliiniku vahelise lepingulise suhte lahutamatu osa.
1.2 Kliinik osutab teenuseid vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, sh tervishoiuteenuste korraldamise seadusele ja tarbijakaitseseadusele.

2. Teenuste osutamine

2.1 Teenuseid osutatakse ainult eelregistreerimise alusel.
2.2 Enne ravi alustamist antakse patsiendile teave kavandatud mahust, maksumusest ja võimalikest riskidest.
2.3 Patsient kinnitab oma nõusolekut suuliselt või kirjalikult. Vajadusel täidetakse informeeritud nõusoleku vorm.
2.4 Kliinikul on õigus keelduda ravist vastunäidustuste või koostöötingimuste mittetäitmise korral.

3. Teenuste eest tasumine

3.1 Tasumine toimub kliiniku kehtiva hinnakirja alusel teenuse osutamise ajal.
3.2 Teenuste eest saab tasuda sularahas, pangakaardiga või esitatud arve alusel.
3.3 Kliinik ei vastuta kindlustusseltside keeldumise eest kulude hüvitamisel, välja arvatud juhul, kui see on lepingus sätestatud.

4. Patsiendi õigused ja kohustused

4.1 Patsiendil on õigus saada täielikku ja tõest teavet oma tervisliku seisundi, ravimeetodite ja võimalike riskide kohta.
4.2 Patsient on kohustatud andma arstile tõest teavet oma tervise, varasemate haiguste, allergiate ja tarvitatavate ravimite kohta.
4.3 Patsient kohustub järgima raviarsti soovitusi ja saabuma vastuvõtule kokkulepitud ajal.
4.4 Kui patsient hilineb rohkem kui 10 minutit, on kliinikul õigus visiiti lühendada või tühistada.

5. Garantii

5.1 Teenustele kehtib garantii, kui patsient järgib arsti soovitusi ja käib järelkontrollides.
5.2 Garantii ei laiene juhtudele, mis on seotud traumade, hügieeninõuete eiramise, kahjulike harjumuste (nt bruksism, suitsetamine) või teiste spetsialistide sekkumisega.

6. Isikuandmete töötlemine

6.1 Kõiki isikuandmeid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR) ja Eesti andmekaitseseadusele.

7. Lõppsätted

7.1 Kliinikul on õigus tingimusi muuta, teavitades patsiente eelnevalt veebilehe või registratuuri kaudu.
7.2 Kõik vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel, kokkuleppe mittesaavutamisel Eesti seaduste kohaselt.

Kadrioru Plaza Hambakliinik
📍 Kadrioru Plaza Hambakliinik
📞 641 2020 | ✉️ info@kphk.ee | 🌐 www.kphk.ee

Patsientide (külastajate) käitumisreeglid.

Patsientide (külastajate) käitumisreeglid Kadrioru Plaza Hambakliinikus

Lugupeetud patsiendid!
Teie mugavuse ja meie meeskonna sujuva töö tagamiseks kehtivad kliinikus teatud reeglid. Palume teil nendega tutvuda ja neid külastuse ajal järgida.

1. Hilinemine vastuvõtule

  • Palume saabuda kliinikusse 5–10 minutit enne vastuvõtu aega, et rahulikult kohaneda ja dokumendid täita.
  • Palume mitte hilineda. Kui hilinete rohkem kui 10 minutit (või rohkem kui 25% visiidi kestusest), ei pruugi arstil olla võimalik teid vastu võtta.
  • Kui hilinete korduvalt (rohkem kui 2 korda ühe ravitsükli jooksul), jätab kliinik endale õiguse pakkuda tulevikus aegu ainult „sama päeva“ põhimõttel vabade aegade olemasolul.

 

2. Visiidi tühistamine

  • Kui te ei saa vastuvõtule tulla, andke sellest palun teada vähemalt 24 tundi ette.
  • Kliiniku administraator võtab teiega eelmisel päeval ühendust, et visiiti kinnitada. Palume olla kättesaadav.
  • Kui ühendust ei õnnestu saada enne kell 16:00 eelmisel päeval, võib visiit tühistada ja aeg anda teisele patsiendile. Tühistusest teavitatakse teid SMS-iga.
  • Kui tühistate visiidi vähem kui 24 tundi ette või ei ilmu kohale, jätab kliinik endale õiguse pakkuda uusi aegu ainult „sama päeva“ põhimõttel vabade aegade olemasolul või 100-eurose ettemakse alusel. Kui te ei ilmu vastuvõtule ette teatamata, on kliinikul õigus jätta makstud summa endale. See on tasu meditsiinilise abi valmisoleku kulude katteks.

 

3. Üldreeglid

  • Soovitame enne ravi algust tutvuda:
    üldtingimustega,
    hinnakirjaga.
  • Palume mõistvat suhtumist, kui arst viibib. Meie kliinikus on iga protseduuri jaoks ette nähtud kindel aeg, kuid keerukatel juhtudel võib visiit võtta planeeritust kauem aega.
  • Foto- ja videosalvestus on lubatud ainult arsti ja assistendi nõusolekul. Ilma loata salvestamine rikub isikuandmete kaitse seadust.
  • Hügieeninõuete tõttu ei ole kliinikus lubatud lemmikloomad.
  • Me hindame tagasisidet! Jäta oma arvamus, soov või ettepanek kirjalikult registratuuri või e-posti teel. Kõik pöördumised vaadatakse läbi.

 

4. Vastutus ja teenindusest keeldumine

Kui patsient või tema esindaja rikub neid reegleid oluliselt, jätab kliinik endale õiguse:

  • keelduda teenuslepingu sõlmimisest;
  • lõpetada juba sõlmitud leping ühepoolselt, kui see ei ole vastuolus kohustusega osutada vältimatut arstiabi vastavalt tervishoiuteenuste korraldamise seadusele (§6 ja §11).

 

5. Me garanteerime

Kadrioru Plaza Hambakliiniku töötajad kohustuvad:

  • suhtuma igasse patsiendisse lugupidavalt ja sõbralikult,
  • tagama delikaatse ja professionaalse teeninduse kogu raviprotsessi vältel,
  • tegema kõik endast oleneva teie mugavuse tagamiseks.

 

Täname mõistva suhtumise ja koostöö eest!
📍 Kadrioru Plaza Hambakliinik
📞 641 2020 | ✉️ info@kphk.ee | 🌐 www.kphk.ee